"Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №6 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №6 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

Білім беру ұйымдары кітапханаларының сандық есептері

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Орыс тілі пәні бойынша ашық сабақ

15.01.2020 ЯндексПереводчик Русский — Казахский 14 қаңтарда "орыс тілі онкүндігінің" жоспары бойынша №6 ОМ Жоғары санатты мұғалім Л. И. Жадан 10 сыныпта "Қазақстандағы Туризм. Сөйлемнің біртекті мүшелері кезіндегі тыныс белгілері» Сабақ ПКК құру кезінде оқу мақсаттары (тыңдау, сөйлеу, оқу , жазу) ескерілді.), Сабақ мұғалімнің күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауына сәйкес келеді. Материалды мұғалім мен оқушылар толық, сенімді, қолжетімді және қызықты оқу үдерісі нысанадан нәтижеге дейін жобаланады және бұл маңызды оң сәт. Мұғалім ақпаратпен жұмыс істеудің тиімді әдістерін сенімді және сауатты қолданады; сабақта кезең-кезеңмен дербес оқу, зияткерлік-танымдық және рефлексивтік іс-әрекеті табысты ұйымдастырылды; практикалық қызметте білім мен іскерлікті қолдану үшін жағдайлар қамтамасыз етілді. Мұғалімге осы жұмысшылардың арқасында балалар. Сабақ әр түрлі жұмыс түрлерін пайдалана отырып, жұмсақ психологиялық атмосферада өтті. Мұғалім танымдық іс – әрекетті белсендірудің келесі тәсілдерін пайдаланды-бұл проблемалық сұрақтар қою, интеграциялық тәсілді пайдалану (жазбаша тапсырмаларды іріктеу кезінде әдебиетпен байланыс), публицистикалық мәтіндерден үзінділерді пайдалану, ұлттық-аймақтық компонентті(бейнематериалдар) пайдалану. Сабақта оқушылардың жұмыс қабілеттілігі ИК-технологияларды пайдалану есебінен, сонымен қатар мұғалімнің сабақта қолайлы психологиялық атмосфераны құруы есебінен қамтамасыз етілді. Сабақта психологиялық ахуал: оқушылардың белсенділігі, олардың шығармашылық қызметке орналасуы, таным ниеті . Оқушылар ойлауды, өз пікірлерін айтып, өз ойларын құрметтеуді үйренді. Оқушылардың сөйлеу қабілеттері мен дайындық деңгейіне бағдарлана отырып, мұғалім сараланған тәсілді қолданғаны маңызды. Алынған игеруді бақылау сұрақ – жауап түрінде және кестелерді толтыру бойынша жүзеге асырылды. Сабақтың қызықты мазмұнды материалдарын таңдау теориялық, практикалық және танымдық маңызы болды. Сабақ жоспарынан ауытқу болған жоқ. Сабақтың нәтижелілігі жақсы. Артық жүктеме болған жоқ. Сабақтың мақсаты орындалды. Мұғалім оқушылардың елдегі туризмді дамыту туралы түсініктерін кеңейтіп, тереңдете түсті. Дифференциалды үй тапсырмасы оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашуға және білімін "Қазақстандағы Туризм" бөлімінің контекстінде жаңа ақпаратпен толықтыруға мүмкіндік береді.» Сабақтың міндеттері шешілді. Бұл сабақтың құрылымын нақты жоспарлау, оқытудың әртүрлі түрлерін қолдану, оқу материалын берудің мұқият ойластырылған әдістері мен тәсілдері көмектесті.
Просмотров: 385


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст