Текст
3 шілде күні жазғы робототехника бойынша қашықтық мектепте сабақ қорғау маскаларын кию алгоритмі туралы әңгімелесуден басталды. Содан кейін балаларға схемалар туралы түсінік берілді: қағазда қандай да бір электр тізбегін бейнелеу үшін схемаларды пайдаланады. Схемалар артықшылықтары мен кемшіліктері бар әртүрлі түрлерге ие. "Шим — маячок дегеніміз не?" атты бейнеролик көрсетілді. Сабақ соңында оқушылар "Макеттік төлем. "Маячок" моделі " атты зертханалық жұмысты орындады. "Теміржол бағдаршамы" немесе "автомобиль бағдаршамы. 3 секция"." жобалық жұмыстарын өз бетінше орындау ұсынылды.